*
členkou souboru DS Čelakovský se stala v roce 1994, kdy na
popud
svého učitele ze strakonické průmyslovky
přišla
okusit prkna, která prý znamenají svět
* jako jediná z tehdejší pětice
studentek
pokračovala v divadelním kumštu i po
absolvování střední školy a
do souboru se
dokázala vrátit i po mateřské
dovolené
* herečka, která díky svému talentu
dokáže
ztvárnit charakterově rozmanité postavy, byla
zprvu
obsazována do rolí mladičkých naivek
* za své herecké výkony byla nejednou
oceněna na
postupových divadelních
přehlídkách
* po divadelní sezóně 2012 - 2013 soubor opouští
DIVADELNÍ
ROLE :
členka
veslařského klubu v operetě Podej
štěstí ruku (1995) - ve
své první roli se představila v němé
roličce
členky veslařského klubu, která společně s
dalšími studentkami dotvářela
choreografii
známé operetky
druhá
dáma v operetě Uličnice (1996) - maličkou
mluvenou roli v podání druhé
dámy si užila
pouze při premiéře, neboť byla posléze ve
své roli
ze zdravotních důvodů nahrazena Janou Schertlerovou
Maruška v
pohádce Sůl nad zlato (1997) - v
této inscenaci pohádky, kde ztvárnila
povahově
velmi jemnou nejmladší královu dceru
Marušku, si poprvé pořádně
užila prken
znamenajících svět. Původně měla
střídavě
alternovat s Bohuslavou Hradskou, ta však obdobně jako
Miluška v roce
předcházejícím ze
zdravotních důvodů vynuceně z alternace odstoupila. Ani
Miluška však plný počet
představení
neabsolvovala kvůli úrazu nohy a pohádka byla
nakonec
přeobsazena.
Heda v komedii U pokladny
stál (1998) - zahrála
si dceru komerčního rady Pěny, která se zaplete s
primářem Markem, kterého ztvárnil
Václav
Slanař. Uvedené představení bylo na určitou dobu
jejím posledním, neboť vstoupila do svazku
manželského a užívala si chvil
mateřské
dovolené.
Schovanka Andělka v Ženě v
trysku století (2000) - zahrála
si v části nazvané "Žena obrozená"
roli
naivního mladého děvčete, jež dá
přednost
komediantům před svým nešťastným
snoubencem
Toníčkem. V představení vystupuje
poprvé pod
režijním vedením Jirky Zikmunda.
Růženka v pohádce
Mluvící prsten (2000) - publiku
se představila v roli vesnického děvčete, kde si opět
zahrála roli naivky, pro níž byla zřejmě ve
svých
hereckých začátcích předurčena.
Laura v
Příbězích z Dekameronu (2001) - v
roli nejmladší z žen a dle
scénáře
ještě panny, překvapila svou hereckou
všestranností, kdy divadelně vyzrála v
herečku
schopnou přesvědčivě ztvárnit stesk, bolest a
lítost.
Princezna v
pohádce Kašpárek doktorem legrace
(2002) - postavu
princezny alternovala společně s Markétou
Mrázovou, neboť
princezně prostě kulatící se
bříško
neslušelo. Na krátkou dobu se proto z důvodu
mateřství odmlčela.
Gulinari v
báchorce Strakonický dudák
(2004) - po
návratu z mateřské dovolené se
objevila v
menší roli dámy na dvoře Zuliky a
také jako
jedna z lesních pannen, tedy v rolích, v nichž o
svém talentu příliš přesvědčit nemohla.
Matka v
Procházkově komedii Klíče na neděli
(2005) - ve
své první roli se Scénou
mladých se
představila v roli panovačné matky Jindřicha.
Její
návrat na divadelní prkna byl vskutku
excelentní,
neboť svými hereckými zkušenostmi i
skvělou
osobnostní dynamikou dodala hře
zvláštní
náboj. Jí zosobněná postava
matky nesla prvky
autentičnosti skutečně jednající postavy.
Maggie Scottová v
komedii Lhářka (2006) - poprvé
ve hře vystupuje jako partnerka komediálního
Míry
Hadraby a v osobě Maggie, kamarádky hlavní
hrdinky hry a
zároveň navyklé alkoholičky, dokáže
udržet figuru
inscenované postavy, čímž skvěle
nahrává
komediálnímu rázu svého
partnera.
Víla v
pohádce Trampoty vodníka Šmajdy
(2006) -v
uvedené pohádce se opět vrací na
divadelní
prkna v postavě víly, v níž nemá
prostor
přesvědčit o svých hereckých dovednostech a
stává se pouze součástí
pohádkového příběhu.
Nevěsta Rachel v
Úžasné svatbě (2007) -v
komedii ztvárnila roli nevěsty, jež je ve svůj
svatební
den podvedena nastávajícím ženichem. V
postavě
Rachel dokázala odhodit jí často
přisuzovaný
charakter naivky a na jevišti se změnila v ráznou
a
důraznou nastávající mladou
paní.
Elisabeth ve hře Opuštěnost (2008) -v
tomto titulu ztvárnila vážnou roli
utiskované ženy
poznamenané řadou životních
nepříjemností,
která navíc musí neustále
odolávat
útokům ze strany své sestry i matky. Za
přesvědčivě
odehranou postavu Elisabeth byla na divadelní
přehlídce
Třešťské divadelní jaro v roce 2008
oceněna
čestným uznáním.
Tereza v komedii Muž sedmi
sester (2009) -v
roli nezaměstnané Terezy vedle celkově hodnotného
divadelního projevu odehrála i nezapomenutelnou
scénu s punčocháči, což ji vyneslo na
Dačickém
kejklování 2009 k
individuálnímu
ocenění za herecký výkon.
Yvonna v komedii
Opravdové štěstí (2010) -jako
partnerka Míry Hadraby, který v
uvedeném titulu
odehrál opět komediální postavu, mu
skvěle herecky
sekundovala v podání uplakané a
neustále
jej sekýrující manželky.
Mathilda v komedii
Švagřičky (2011) -i
v uvedené komedii ztělesnila roli manželky Yvana v
podání Míry Hadraby. Díky
svým
divadelním zkušenostem a důvtipu ji
dokázala
postavit do roviny podezíravé partnerky velmi
odlišné od projevu manželky z
předešlého
titulu hry.
Služka Cornelia v komedii
del´arte Dámský krejčí (2012) - zde vytvořila skvělou
postavičku ztřeštěné služky, jež z
lásky ke svému pánovi, doktoru
Moulinotovi, dokáže obrátit koloběh
každodenního života v domě pánově vzhůru nohama.
Postavu služky pojala ve velmi komediálním
rázu, obohaceném o množství
jí vlastních gagů i o skvěle postavenou zastřenou
intonaci hlasu. Takřka profesionálně odvedený
pohyb po jevišti, skvělá práce s
rekvizitou i fantastická artikulace nadchly obecenstvo
natolik, že její výstupy patřily k
divácky nejžádanějším.
Denisa zvaná
Tygřice ve hře Mandarinkový pokoj (2013) - tentokráte se
představila jako dominantní a sebevědomá
mladá žena, jež jde nekompromisně za svým
cílem. Ve ztvárněné roli využila nejen
své fyzické půvaby, ale
především herecké
zkušenosti - skvěle načasované dějové
zvraty podpořené dynamičností pohybu a
výtečná artikulace dodávaly
povídce úžasný divadelní
náboj.