*
patřila ke služebně nejstarším
členkám
souboru, v němž se objevila jako mladičká studentka již na
jaře
roku 2002
* zde také začala svoji hereckou kariéru bez
jakýchkoliv předchozích
zkušeností s
divadelním řemeslem
* v prvém divadelním kusu,
nastudovaném s tehdejší
Studentskou scénou, ztvárnila ve hře
Útěky postavu Jany, dívky
žijící na hraně společnosti
* již ve zmíněné postavě dokázala
prodat svůj
herecký talent postavený na přirozenosti
divadelního projevu a výrazném
hlasovém
fondu
* nad svou rolí dokáže
přemýšlet do
nejmenších detailů, její
předností je
pečlivost kladená na individuální
vývoj
zosobňující postavy a
především její
herecká spolehlivost
* svým divadelním projevem dokáže
nadchnout
nejen publikum, ale i odborné divadelní
poroty,
které jí nejednou udělily ceny či
čestná
uznání za ztvárnění
konkrétních postav
*
postava s prostým názvem "Ona" v komedii
Mandarinkový pokoj byla její poslední
divadelní rolí, neboť záhy po derniéře
Mandarinkového pokoje opouští Strakonice
DIVADELNÍ
ROLE :
Jana ve hře Útěky
(2003) - ve
hře pojednávající o životě
mladých
lidí, jež se ocitli na dně společnosti, ztvárnila
roli Jany, holky pro všechno. Ačkoliv mladá a
herecky
nezkušená, dokázala autenticky
zahrát
postavu dívky, která svým
chováním,
projevem a vystupováním narušuje
vztahy uvnitř
celé party.
Haš v
Drábkově hře
Jana z parku (2004) - v
postavě umírajícího feťáka
Haše
rozehrála neuvěřitelný herecký koncert
s
charakterově velmi přesným a důsledným
vývojem
postavy, navíc umocněným skvělou dynamikou pohybu
a
zároveň lehkostí divadelního projevu.
Za uvedenou
roli si z Dačického kejklování 2004
odvezla
čestné uznání za herecký
výkon.
Tetička Luisa
Puckailerová v
komedii Klíče na neděli (2005) -
ač minimálně o dvě generace mladší,
než
jednající postava, v roli tetičky
přinesla
výrazné oživení Procházkovy
komedie.
Přestože její výstupy byly postaveny na řadě
komických scének, po celou dobu si
dokázala udržet
projev milé, starostlivé a zároveň
recesistické tetičky, aniž by polevila ve svém
přesvědčivém divadelním projevu. Služka Zoé v
komedii Lhářka (2006)
-
na rozdíl od
předcházejících rolí,
kde ztvárňovala charaktery takřka hlavních
postav, se
tentokráte s noblesou sobě vlastní ujala role
naivní služky. Přestože spíše
předurčena ke
ztvárnění postav s výraznou dynamikou
pohybu,
tentokráte předvedla na jevišti velice
umírněný, přesný a
distinguovaný projev
služky - jen potvrdila skutečnost, že se dokáže charakterově
vyrovnat s jakýmkoliv hereckým
obsazením. Pokojská Julie v
komedii Úžasná svatba (2007) -
i v uvedené komedii si zahrála obdobnou roli jako
v
předcházejícím divadelním
kusu.
Podoba hereckého projevu ve
vzájemném
srovnání však byla
minimální.
Pokojská v Kamilině podání byla
tentokráte prostořeká a hlavně
rázně
jednající ženská, jíž bylo
všude
plno a která musela vzniklou situaci, a
především
milenecké pletky, uvést pěkně do
pořádku.
Susie v dramatu
Opuštěnost (2008)
-
zde Kamila byla jednou z představitelek, která se
dokázala velice čistým dramatickým
projevem,
především pak svojí
rozverností a
místy až rozjíveností
povznést nad
pesimismus a nostalgii dalších postav dramatu.
Náboženská
fanatička Božena v komedii Muž sedmi sester (2009) -
další z nezapomenutelných
rolí skvěle
zinscenované postavy Boženy, která
svým způsobem
oblékání, hlasovým
projevem, dynamikou
pohybu i skvěle sehranou až přílišnou
důvěřivostí
dokázala podat naprosto autentický obraz
"přihlouplé" teenagerky. Za uvedenou roli si z
Dačického
kejklování 2009 odvezla cenu za
herecký
výkon.
Cecílie v komedii
Opravdové štěstí (2010) -
v uvedené komedii se představila v pro ní trochu
neobvyklé roli - v postavě mladé dámy,
nevěstiny
kamarádky, která se na svatbě
setkává s
několika svými expříteli. Jí
ztvárněná postava nepostrádala
ženský
šarm a noblesu, na straně druhé
dokázala skvěle
ukočírovat i ztvárnění
podnapilé a
stále se smějící mladé ženy
- přesvědčivě
podchytila pozvolný přechod ve vývoji
chování jednající postavy.
Však
také za roli Cecílie obdržela čestné
uznání na Dačickém
kejklování 2010.
Emilka v komedii Amant (2011) -
zmíněnou postavu i citovaný kus
tentokráte
nehrála pod hlavičkou Scény mladých,
nýbrž
s Divadelním souborem Čelakovský Strakonice pod
režijním vedením Petra
Záleského. Za
výtečné ztvárnění
rozšafné
postavy Emilky, jíž nechyběl ten pravý
"fištrón", získala na
Dačickém
kejklování 2012 čestné
uznání za
herecký výkon.
Róza v komedii
Dámský krejčí (2012) -
po roční pauze se opět objevila ve Scéně
mladých,
aby si "střihla" komickou figurku milenky Rózy. Hned od
prvého vstupu na jeviště jí bylo
všude
plno, vyzařovala z ní úžasná energie
umocněná celojevištním pohybem,
skvělou
artikulací a ještě
skvělejšími gagy. V
několika představeních Dámského
krejčího se
objevila i ve dvojroli - v postavě Pomponette,
řízné zákaznice
krejčovského
salonu.
Ona v povídce
Mandarin a komorná v komedii Mandarinkový pokoj
(2013) - v posledním
představení se Scénou mladých si
zahrála epizodní roli v jedné z
povídek Mandarinkového pokoje. Přestože postava
se stručným oslovením Ona byla z hlediska
hereckého ztvárnění velice
zvláštní a tajuplná,
vložila ji opět úžasnou jiskru s noblesou sobě
vlastní (a to zprvu roli odmítala).