* do souboru vstoupil dosud
nepolíben divadelním kumštem, ale s
ohromnou energií a odhodláním pro
hereckou práci
* jeho hlasový projev i pohyb na
jevišti měl zpočátku se
základy divadla jen pramálo společného
* z jeho počáteční, avšak
zbytečné, nervozity vyplývala
především zbrklost pohybu, často
nedokázal kontrolovaně koordinovat přirozené
herecké pohyby (porotou Dačického
kejklování 2012 byl dokonce označen za
"nukleárního herce")
* vzhledem k tomu, že při svém prvém
hereckém postu nedokázal optimálně
ztvárnit postavu hry, musela být tato postava
režijně uzpůsobena jeho možnostem
* nesmírně
ukázněný, naslouchavý a
pracovitý herec plně oddaný režijním
připomínkám se snahou se neustále ve
svých projevech zlepšovat
* nezměrnou pílí a hlasovým
tréninkem prokázal již v
následující hře výrazný
posun především v oblasti divadelní
mluvy DIVADELNÍ
ROLE :
Bassinet, pacient v
komedii Dámský krejčí (2012)
- svoji hereckou
premiéru si odbyl jako vtíravý pacient
lékaře Moulinota. Ve hře byla pozitivně využita jeho
pohybová nekoordinovanost a zmatenost projevu v postavě
komicky postavené figurky, která
páchá zmatky všude, kam přijde.
Díky této režijní stavbě si ihned při
svém divadelním debutu získal
nesmírnou popularitu, která ho nakopla ke
stále se lepšícím
výkonům.
Postik, majitel hotelu v
komediálním thrilleru Mandarinkový
pokoj (2013) - ve své
druhé divadelní postavě se již
přiblížil k charakteru postavy
podlézavého a úlisného
majitele hotelu. K jeho vzrůstajícím
divadelním výkonům v uvedené hře mu
napomohla především herecká
sparingpartnerka Renáta Kudějová
Knetlová. Jeho hlasový fond i
intonace již získávají
přirozený projev.
Vypravěč,
hostinský Martelíno a hrbatý
muž v dramatizaci Dekameronu s názvem
Přípitek všem láskám (2014)
- vedle postavy vypravěče
ztvárnil i postavičku hostinského
Martelína a hrbatého muže. V roli vypravěče
působil vcelku decentním dojmem s důrazem na přednes, v obou
zbývajících postavách
zahrál komické role, jejichž hlavním
znakem byla opět zmatkovitost - vlastnost, která v jeho
divadelním projevu neustále
přetrvává.
Opravář ve
scénce
Dokonalý manžel, milenec ve scénce
Senátor a doktor Nedouk ve
scénce U lékaře v povídkové
hře Taková nesmělá provokace (2017) - v prvých dvou
epizodních rolích nedostal
příliš prostoru, našel se
však v roli doktora Nedouka, která mu vzhledem k
jeho divadelním schopnostem sedla. Vzhledem k tomu, že byl
režijně veden především k práci s
rekvizitou, která měla potlačit jeho místy
nepřirozený pohyb a zaměstnat hlavně horní
končetiny, jeho projev v roli doktora naznačil, že charakter
takovýchto divadelních postav již
dokáže solidně zvládnout.
Služebná Maria a
sluha Serafino ve veselohře Milostné dostaveníčko
(2018) - tentokráte se
představil v odlišných dvojrolích,
přičemž vůbec poprvé si na divadelních prknech
"střihnul" ženskou roli. Jestliže služebné Marii chybělo
více ženského temperamentu, zvědavosti a
ladného pohybu, v roli sluhy Serafina podal
výborný výkon, když po celý
svůj výstup dokázal podržet decentní
výkon a noblesu sluhy. Tato role opět ukázala, že
je schopen herecky zvládnout divadelní postavu,
která je ve svém výstupu osamocena a
je vedena k činnosti, při níž je kladen důraz na
neustálou zaměstnanost a práci s rekvizitou.